Brev:
Kernerugbrød og mælk
28. juli 2009
Alder:
20 mdr.
Kernerugbrød og mælk
Hej Helen!
Mathilde er nu 20 mdr og trives og udvikler sig fint.
Mit spørgsmål er følgende, hun har ofte hård og knollet afføring. Hun arbejder lidt med at komme af med det, men virker ikke som om det gør ondt el genere hende.
Har ladet mig fortæller at hun så ikke må få for meget mælk , er det rigtigt?? Hun får kun mælk og vand, så syntes jo det er lidt træls at tage mælken fra hende, hun har vel også brug for kalken?
Hvordan er det med rugbrød med kerne skal vi være opmærksomme her omkring??
Med venlig hilsen
Lisa